måndag 10 december 2012

Prioritera

Just nu prioriterar jag mitt lilla ❤

Det går magsjuka på förskolan och jag vill ju varken själv eller låta ngn annan i familjen bli smittade. Nu har de stora tjejerna redan lyckats bli sjuka förra veckan när dem va hos sin mamma. Där fick dem va kvar tills dem var smittfria, tack o bock! Går tydligen i skolan oxå, bara hålla tummarna !

Iaf så har jag bestämt mig för att hålla Agnes hemma, troligtvis hela veckan... Jag har ju möjligheten så jag tar den... Plugget får jag försöka med när hon sover middag och på kvällen..

Får se vad vi ska hitta på om dagarna... Pulkabacken blir det nog om det inte är alltför kallt. Kan nog bli en tur till
Mormor o morfar oxå ngn dag. Skulle vilja hinna pyssla lite oxå... Får se vad som hinns med, har lite saker som ska målas...

Igår beställde jag lite julklappar på nätet, snart e jag nog klar m klapparna, vi köper ju bara till barnen...
Ne vi ska väl kliva upp snart och få lite gjort!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!