måndag 14 januari 2013

Nästan som att vara nykär

Har avklarat första arbetsdagen på mitt nya jobb idag! Lite pirrigt i början, men det släppte ganska så fort. Supertrevliga kollegor och hjälpsamma! Har skickat lite paket och mest haft lite genomgång av personalmaterial. Jag tror det här kommer bli kanonbra! Känns väldigt bra efter första dagen må jag säga! Jag känner mig glad och full av energi och inspiration. Härligt!

Jag kommer att arbeta mån-fre 8-15, kan det bli bättre? Arbetar bara deltid, men det är rätt skönt såhär i början iaf, får se om det behövs mer senare. Ett eget litet kontor har jag oxå fått, eller ja :) Alla rummen var upptagna så jag har fått ett mindre mötesrum som mitt så länge, och det duger bra det!

Längtar tills imorn! Hur många känner så inför sitt arbete?

Blir tidig sänggång ikväll...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!