onsdag 7 november 2012

Hej Huliganer..

I brist på annan rubrik..

Ne allvarligt, e så jäkla less på den här kursen nu, bara en vecka kvar som tur är, och med det innebär ett examinationsprov på 6tim och sen ett slut prov på det, HUVVA! Redovisning var väl inte min starka sida... Bokföring går bra, men det kränglar för mig vid bokslutsuppgifterna... men man lär väl öva om o om igen för att man ska få in "tekniken"...

Klockan e snart 14 och jag ska väl snart åka ner o hämta barnaskaran... Min motivation och energi har tagit slut för dagen.. Men imorn lär jag bita ihop och köra på igen!
Ser faktiskt fram emot nästa kurs. Reception och konferens, mest för att få receptionsdelen...

Till helgen hoppas jag att det blir lite vin i gott sällskap och sen e det kalas inplanerat, barnens kusin fyller 2år. Sen får vi ju inte glömma bort Fars dag på söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!