fredag 2 november 2012

Svärord till förbannelse..

Ja idag har det hppat väldigt många fula grodor ur min mun! Det går bara inte ihop helt enkelt!
Sitter och jobbar med en uppgift... Att göra ett bokslut. Orkar inte gå in på detaljer, men det vill inte som jag vill iaf.. och min fundering är om det är fel i uppgiften...
Det har det ju liksom varit förut i både denna kurs och de jag tidigare har läst.. Så jag skulle inte bli förvånad om det är uppgiften det är fel på och att jag har rätt i slutändan. Hoppas iaf! För annars vet jag inte vad jag gör!

Är på extremt dåligt humör pga detta och har precis gett upp för dagen... 22.50 en fredagskväll!

Imorn är det halloweenfest på g, och jag ska väl försöka ta mig iväg och inhandla en flaska vin.. tur dem e billiga de som jag gillar då kontot nästan e tömt redan.. :(
Ne nu ska jag trycka lite mer choklad, sen hoppa i säng. Blir väl inte hel natts sömn skulle jag kunna misstänka. Undrar när fröken ska sluta gnälla... Sluta med nappen kanske? Good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!