tisdag 13 november 2012

Tråkmåns...

Kan jag tro att ni tycker när jag inte skrivit på länge... Men har faktiskt haft fullt upp med skolan och inte haft så mkt att berätta här.
Idag sitter jag och bara repeterar boken... Imorn är det ett 6tim ex prov som hägrar, fy fan!
Ångesten kryper allt längre in i skinnet på mig... SVÅRT! Jag hoppas jag klarar det. jag har ju lyckats med uppgifterna hyfsat iaf.

Idag var det kallt ute, -4 står det på nu... Marken är vit av frost. I dagsläget har jag ångest över flera saker... som gör mig stressad psykiskt... Skolan, vinterns alla sjukdomar, gå tillbaka till jobbet, hitta nytt jobb...
Usch vill dra täcket över huvudet och vakna sen o allt e löst!

Kikar över på grannens gård... En byggfirmas bil står där, undrar vad dem ska göra... Vi skulle oxå behövt en sån bil på gården.. som fixat o trixat åt oss.
Vi är lite oense här hemma, vilket gör mig frustrerad... Vill ju se till vårt eget bästa.. fattar inte hur man kan tänka annorlunda..

Ne ska väl ta och fortsätta läsa nu... hoppas något har fastnat i skallen tills imorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!