onsdag 31 oktober 2012

Spännande!

Idag fick jag hem två små paket med ett spännande innehåll! Ni får tolka det som ni vill, kommer såsmåningom att avslöja innehållet.
Bara hoppas att det fungerar som det ska och att jag får till det på rätt sätt så att säga.

Har nyss ätit pannbiffar, potatis och gräddsås, Agnes och Jag, pappan roar sig ikväll :)
Har även hunnit med en dusch/bad för fröken, och jag själv hamna däri oxå. Skulle mer än gärna vilja ha ett badkar nu när man har småbarn, baljan börjar bli aningen liten för fröken..

Nu myser vi i soffan till Lotta på Bråkmakargatan, snart sängdags för Agnes, vi tog sovmorgon idag, och tänker göra det tor-fre oxå, lyxar till det lite såhär ibland. Skönt att bara ligga och dra sig och mysa med Lillhjärtat.

Tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!