fredag 18 november 2011

Då var det gjort!

Har tidigare sökt en utbildning i Stockholm, men nu även sökt samma kurser i Falun, då jag har större chans att komma in där.
Ekonomi är var det är. Blir ett tufft år om det blir av, men ack så kul att få lära sig något nytt!
Kanske jag äntligen kan bli något, och få pröva att arbeta med något annat än inom handeln.


Här ska det sugas in nya kunskaper!



Ikväll blir det mysmiddag med sambon, och kanske en film eller två. Tidigt imorn åker jag till Jämtland på stor julfest med jobbet. Ska bli grymt skönt att komma bort! Om bara så för ett dygn. Och vi ska inte bo på vilket ställe som helst... Ett spahotell minsann, och jobbet pröjsar är inte det nice så säg!



Har bokat behandling ihop med 3 av mina kollegor som ska med, ska bli ljuvligt!



Du & jag
Ta med någon du tycker om och upplev en härlig avkopplande stund tillsammans. Fotbad, ansiktsbehandling, fot-, hand- och skalpmassage samt en härlig aromabastu. Under behandlingen serveras ni fruktfat och uppfriskande juice.
Tid: 80 min. Pris: 1195:- för 2 pers. 
Njut lite extra med ett glas mousserande vin och choklad. Pris: 165:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!