måndag 14 november 2011

Inspiration och inredning

Jag blir så himla inspirerad av alla som bloggar om heminredning. Att små detaljer kan göra sån stor skillnad.
Jag blir så imponerad av alla tjejer, ja för det är ju främst tjejer som pysslar o donar. Att dom orkar och har tid.
Det kanske är en sån hobby jag ska skaffa mig...
Påbörja något projekt själv...

Jag skulle så gärna vilja ta tag i vardagsrummet, för nu trivs jag inte alls där inne.
Vill riva ut allt, nytt tak, golv och fixa väggarna och min efterlängtade fondvägg med liggande panel...
Det dumma är... ja först att det inte finns pengar så det räcker till allt.
Sen om jag exempevis ska göra golvet så lär jag göra väggar o tak oxå, för det hänger oxå ihop... med lister och så vidare...
Fast iofs, man får väl leva i en röra ett tag helt enkelt... Får passa på... jag är ju ändå ledig 2dgr/veckan, dock lite svårt när man e själv med tösen... men ja... man får väl annars förvandlas till en nattmänniska och göra sånt på kvällarna när barnen lagt sig..

Men nu innan jul vette tusan om det är någon idé... Vill ju ha fint till julen och inte bo i ett renoveringsobjekt..
Får se om jag kanske tar tag i det efter jul o nyår..
Måste ha en förändring snart.

Är så mycket som skulle behöva göras... men tid.. ja... Blir så matt!

Ne nu tappade jag glöden helt...

Bläää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!