söndag 27 november 2011

Magkatarr from hell, trevlig första advent!

Försöker härda ut men det är svårt utan att åma sig...
Imorse åkte jag till ica o inhandlade frukost, såg då att det var barnfotografering där... Sagt o gjort hem och få i sig frukost, sen drog jag tillbaka till Ica och fick Agnes fotad, massa bra bilder blev det sa fotografen!
Agnes var på riktigt bra humör!

Hem igen, fröken sov kort middagslur, sen vidare till kyrkan för att var med på Hildas dop.
Hon e ju så himla söt och liten... Synd att vi inte hann ses mer. Men ska försöka ta mig/oss ner efter jul o nyår, tillbringa ett par dagar med våra goa vänner som bor alldeles för långt bort.

Efter kyrkan blev vi bjudna på paj och fika i mängder. Tyvärr sa min mage.... NEEEEJ!
Och nu ligger jag här... Illamående, ont i magen och allmänt hängig, inte kul för fem öre..

Ska försöka somna i tid idag, vet inte hur jag ska klara morgondagen med all stress på jobbet...

Ne nu skiter jag i det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!