onsdag 23 november 2011

Magkatarr de luxe...

Eller vad det nu kan vara... Först trodde jag att magsjukan hade anfallit mig igen... Men bara kass i kistan och ont som tusan emellanåt... lite halft illamående...
Längesen jag hade magkatarr nu... Tack för det...

Men vart mycket nu på slutet, både psykiskt och fysiskt, och det tar ut sin rätt..
Stress är inte bra, fast det visste väl alla redan...

Försöker hålla bloggen vid liv... men det går trögt... Kanske en ny design skulle få mig mer motiverad...
Men ska hitta orken att pyssla med det först...

Nyss nattat liten, snart hoppar jag i säng själv, då det vart en tuff/tråkig dag av vabb...
Imorn vette tusan... Hoppas få iväg båda stora till skolan, försöka komma ut lite m liten, blev dåligt med det idag tyvärr... får så dåligt samvete..
Får se vad magen säger imorn bitti...

see ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!