lördag 26 november 2011

Kärt återseende...

Idag vaknade Lillsnorpen strax efter 7 för lite vällingintag... eller vakna o vakna. Och brukar gnälla lite o knöla runt i sängen, så då vet man att det kurrar i hennes mage.
Försökte somna om, men svårt när tösen ligger bredvid och stökar med sina nappar. Fast hon e ju så söt när hon har sina 7 nappar och byter typ var 10:e sekund :-D

Jag kunde som sagt in somna om, så jag lämna henne o sambon i sängen och intog soffan istället...
E lite sugen på nätshopping... men det slutar väl alltid som det brukar göra. Jag lägger massor i korgen, sen går man till kassan och ser vilket leveransdatum det är... då plockar man sakta bort en o en och sen e det ju ingen mening o beställa de två sista... Så då skiter jag i det iaf.

Idag ska en gammal vän komma på besök, känns lite pirrigt om jag ska va ärligt. Så längesen vi sågs!
Hon har med sig sin lilla dotter som är.... hmm 2-3mån eller?
Känns lite tråkigt att vi missat varandras graviditeter...

Men hoppas vi kan ta igen förlorad tid.

Jag hoppas kanske kunna lura med henne att besöka någon loppis idag. Johan ska va hemma o snickra lite i stormen... Har ingen lust o va hemma... behöver inhandla några julklappar oxå.

Ne nu ska jag ta o göra mig iordning...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!