lördag 17 december 2011

7dgr

Bara 7dgr, eller en så kallad vecka kvar till självaste julafton... och vet ni, jag ser inte fram emot det ett endaste dugg. Men jag gör det för barnens skull. Själv skulle jag gärna befinna mig på en strand i något varmt land, tänk om det någonsin skulle kunna hända...

Här hemma har vi en hostandes liten dotter... Hostar så klart som värst nattetid, så mkt sömn blir det inte..
Och dum som man är går man inte till sängs i tid... utan lagom tills hon hostar som mest ... omöjligt att somna..

Får se hur denna natt slutar... Hon somnade sent, efter 21... knölade massor.. sen somna hon på min arm till sist..

Ikväll plockade vi fram granen, och tjejerna skulle klä den... efter 10 kulor var... -Åhhh kan ni hjälpa till oxå! Så det sluta med att jag klädde den...

Så här tjusig blev den!


Det var svärmor som inspirerade mig för 2år sen att ha små ljus i granen istället för stora, mycket mysigare så! Och jag försöker köra med mest röda kulor, men man tar ju vad man har, kan ju inte köpa nya varje år..
Saknar dock ngt glitter eller girlang.. jaja den e på plats nu iaf!

Imorn är det jobb igen, nedräkningen till sista arbetsdagen pågår. Sen är det studier som gäller!

God natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!