måndag 5 december 2011

Loppisfantast

Jag har en vän och vet flera andra som är loppisfantaster! Dom skriver ofta att nu ska dom ut på skattjakt och fynda!
Jag börjar tro och fundera på att göra detsamma....

Jag har alltid, då menar jag alltid varit så inne på det här med nytt, stilrent... Men nu börjar jag få så mycket inspiration från olika bloggar att jag vill börja skapa en liten ny twist här hemma...
Jag är en person som alltid vill ha allt gjort på en o samma gång. Det ska liksom bli klart samtidigt i ett nafs!
Det är nog mycket därför jag inte vill dra igång något nytt projekt...
Men med tiden har jag börjat inse... det går inte att göra allt i ett nafs...

Vi har ju ett par projekt på gång redan... altan o entrén. Men det lär ju inte bli så mycket gjort där under vintern så... ja...

Jag skulle så gärna vilja ta tag i vardagsrummet...
Men det är ett ganska så stort projekt.. så vi får väl se...

Vill oxå gå på loppis och hitta massa gamla fina inredningsdetaljer... det skapar en mysigare atmosfär... dock ännu fler dammsamlare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!