tisdag 20 december 2011

Rörmokare sökes omgående!

Tänk att jag då alltid ska lyckas! Skulle strypa en elementet i v-rummet då jag tyckte det var så varmt...
Tji fick jag... gick alldeles för lätt och vips så kom det vatten, Gahhhhh!

Vred tillbaka, men det droppar fortfarande, ringde en rörmokare vi haft förut, men dom hade inte tid förrän på fredag. Han tipsade om att dra åt en mutter som satt innaför vredet... testat det me, men utan resultat.
Vågar nog inte peta mer där nu, så jag inte ställer till nå mer elände.

Fick tag i en rörkille som kunde på torsdag, ska väl ringa ngn mer o kolla, skulle ju va bäst om ngn kunde idag lite snabbt sådär..

Så om DU känner någon rörmokare, säg till mig!

Agnes e fortfarande krasslig! vabbade igår, och hon e inte pigg idag heller... ska se om jag kan ordna barnvakt imorn, annars lär jag tyvärr bli hemma imorn me, känner att det inte är ngn idé när hon e så pass rosslig, slemhosta, och hängig...

Me nu är en rörmokare viktig att få tag i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!