torsdag 15 december 2011

Det här med julklappar...

Samma visa varje år, jämt ute i sista minuten, oftast beror det ju på ekonomin...
Tänk om man bara kunde hoppa över julen...
För mig innebär julen bara massa stress och oro... Inge skoj alls.

Visst infinner sig lite julglädje/känslor emellanåt om man bakar eller pyntar eller vad som..
Men inte speciellt ofta tyvärr.

Har nyss klickat hem lite prylar...
Imorn ska jag försöka ta tag i julkorten som måste köpas, skrivas, och skickas.
Längtar till barnbidrag och lön, så man kan få allt överstökat!

Johan e ledig 2dgr innan jul, dvs samma torsdag som jag e ledig från jobbet, härligt, hoppas vi får lite gjort, för på fredagen ska jag jobba..
Johan är även ledig i mellandagarna, och jag ska jobba, fast bara 2dgr, skönt! Ska bli mysigt att få lite tid ihop... äntligen! vart dåligt med det på slutet... Önskar dygnet hade fler timmar..

Snart blir jag tokig på all stress, men snart e det över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!