lördag 3 december 2011

Håll tummarna!!!

Jag har ju skickat in ansökan till csn...
Fick ett meddelande av dom att dom mottagit min ansökan och skulle återkomma.
Fick ett till meddelande... -Vi saknar uppgifter från dig... gahh vad nu då, klump i magen direkt.

Eftersom jag tidigare studerat en KY utbildning så ville dom ha betygen därifrån. Och vilken tur att jag vet vart dom är :) Ska kopiera imorn och skicka på måndag.
Sen var inte hela årsbeloppet betalt ännu... men det handlade bara om december månads insättning... och den gör jag ju snart vid löning, så det är ju lugna puckar!

bara hålla tummarna att det går vägen!

Idag har det vart sådär på jobbet...
Börjat inse att gu va skönt att slippa alla dryga kunder...
Vissa kunder är hur glada o trevliga som helst, men vissa alltså..... Då går man in på lagret och drar en ramsa...
Sen ut igen med ett leende på läpparna :)

Det ska bli så skönt att slippa det för ett tag... men på sätt o vis kommer jag nog sakna vissa delar stundvid..
Men jag tror dock att jag kommer ha fullt upp med att läsa och lära mig en massa varje dag framöver...
Så Agnes kommer få gå på dagis mer än vad hon gör idag. har inte riktigt bestämt mig ännu för vilka tider hon ska få gå...

Men jag måste ju få en chans att hinna plugga ifred i några timmar...
och jag kommer nog försöka åka iväg någonstans och sätta mig... Kan nog inte sitta hemma... krävs mycket disciplin till det... ja ibland e man väl hemma, men inte jämt... Biblioteket e ju en bra o lugn plats, där finns ju även material om man nu behöver...

Jaja, nog om det! Snart dags att stänga mina små...
Men först en stund på spikmattan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!