måndag 25 juni 2012

Buhu för regn...

Att vatten som faller från skyn kan göra en så nedstämd, så jäkla tråkigt!
Var iväg till leklandet på fm och busade av oss i 2,5tim... Agnes blev helt slut, hon sover fortfarande, snart 3tim har hon sovit middag... Dags och väcka henne kanske, så hon kan somna ikväll...

Fick ju tag i billiga festivalpass av en kompis, men nu när vädret e som  där är så känns det inte alltför skojjigt... Tappat sugen helt enkelt..
Får se om jag behåller eller säljer billigare..

Sitter och funderar vad jag och minifisen ska hitta på fram tills pappan kommer hem... Åka iväg och köpa toapapper skulle behövas iaf! Och nya nappar till minifisen...

Vad hittar ni på en sån här tråkig dag?

Jag började sortera tvätt medan hon sov, men fy så tråkigt! Speciellt nr det är så mkt!

Ne shit on this and rotate!

1 kommentar:

  1. Jag tog tag i alla mina kort på datorn och sortera in i rätt mappar så man kan framkalla allt som man ligger efter med.

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!