måndag 4 juni 2012

Jobb, jogg och lite annat

Har blivit lite kass på att uppdatera enligt mitt eget tycke... finner ingen motivation att skriva längre, men det kanske kommer tillbaka får vi hoppas.
Har jobbat hela helgen och idag e jag ledig och är hemma med Mystjejen och tar det lugnt. Hann med en sväng till lekparken innan regnet kom.. Sen lite lunch och nu sover hon förhoppningsvis... så trött och grinig!

Igår var jag och Sofia till Mellsta och sprang 2x2,5km, på 28min, ruggigt bra för o va mig.
Och jag tyckte det kändes så mycket lättare att springa 2 varv korta sträckan, då ser man liksom ett slut på det hela.. ett varv går ju ganska fort om man orkar hela vägen... jag gick några enstaka gånger...

Får se vilken dag vi kan springa härnäst.. Vädret e ju lite lurigt..
I lördags var Sofia m familj här och vi grillade och babblade massa strunt! Pratade lite semester och vi bestämde oss för att testa på campinglivet en vecka tillsammans i sommar, det ska bli skoj!

Skulle vilja hitta på ngt nu på em, men lite halvdrygt när det regnar till och från.. Får se vad klockan blir när damen vaknar..

Imorn e det jobb och dagis som gäller, sen är det Sveriges nationaldag, röd dag i almanackan och Agnes får va hemma m pappa Johan som e ledig. Själv ska jag jobba!

Snart kommer de stora busungarna hem oxå, då blire livat i holken igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!