torsdag 14 juni 2012

Skolavslutning i ösregn..

Det var ju inte det roligaste... men dom sjöng så fint iaf! Så roligt att se alla barnen leva sig in i musiken, speciellt de låtar med lite drag i :)
Verkar som om alla kidsen gillar deras musiklärare, kommer inte ihåg namnet nu, men det är iaf han som skrivit "Köppebävisan" :)

Regnet öste ner stundvis, så tur jag tog med regnskydd till vagnen och paraplyet...
Tråkigt nog glömde jag kameran, men hade nog inte kunnat ta nå bilder iaf när jag va själv m Agnes, plus att det regna...

Det blev lite ändrade planer för resten av dagen... men så kan det bli ibland.. Försöker få fröken att sova lite middag redan nu, så vi kan åka iväg sen efter lunch.
Men vet inte om jag lyckas... Mkt knölande i sängen just nu...

Idag tog jag på mig mina nya gröna byxor, så snygga! Kul med färg!
Får lägga ut en bild ngn dag...

Över & ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!