måndag 2 januari 2012

Bara 4dgr kvar!

Dock är det 4 tunga dagar kvar på jobbet, den extremt tråkiga inventeringen skall göras som vanligt efter nyår.
Men det är bara att bita ihop, för efter inventeringen är klar så har jag en arbetsdag kvar, sen ledig helg och sen är det äntligen upprop i skolan!

Hur spännande är inte det?
Trodde inte att jag skulle studera igen, men har med tiden insett att jag vill helst inte vara kvar inom handeln, eller rättare sagt vill gärna komma ifrån helg och kvällsjobb, och då lär man kanske kunna lite annat för att komma vidare.


Skolan jag ska läsa vid heter NTI, och det ska bli kul att komma igång. Lite nervös är jag inför motiviering och disciplinen, men hoppas att jag ska kunna lägga upp en bra plan för hur mina dagar ska se ut.
Med detta kommer det innebära att Agnes kommer att gå mer på dagis, på både gott och ont.
Få in en bättre rutin där oxå. tror det kan vara kul och bra för henne att få vara där lite mera med.

Ne nu ska jag väcka henne, för lite lunch, sen dags för dagis och jobb...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!