torsdag 31 maj 2012

Trötter...

Oj nu var det ett tag sen jag skrev här... har haft en del för mig så bloggen har liksom blivit lite bortglömd..
Jag har börjat jobba igen nu... fast bara 4v, sen tar jag semester och f-ledigt  i 6v innan skolan drar igång igen :)

I måndags var jag med på blodomloppet för första gången, 5km på 38min, e väl inte supernöjd, orkade inte jogga hela vägen, men jag ahde ju inte tränat heller så mkt.
Det var iaf rekordmånga som var med över 7000 personer deltog i loppet, häftigt! Såg ut som en myrparad som kryllade längs gångvägen :) Får se om jag blir med nästa år igen :) Fast då kanske en mil :)

Blev lite sugen på att hålla igång under sommarn och försöka mig på tjejmilen i september, men då måste jag träna mer! Jag och Spfia har som mål att springa 3ggr/v, samt styrkepass efter varje löptur.
Igår körde vi runt älven och efter det körde vi styrka på en gräsplätt. Armhävningar, situps, rygglyft och plankan samt stretching. Kändes asbra!
Nu jäklar ska jag bli fit igen :) Efter en sisådär 2år...

Det har inte hänt så mkt mer i min omgivning just nu... Jobbar o tar det lugnt.. Funderar på o köpa ett P&L pass... så dyrt bara, ev jobb ihop det... vi får se. Vill se både Rihanna, Roxette och så var det nå fler.. Inget måste, men kul m en stor folkfest!


Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!