fredag 13 juli 2012

Frossa, svettas...

Haft en trevlig kväll m våra vänner som hälsat på oss, lite mat , prat och film. Tryckte väldigt mycket chips... Vaknade redan efter en timme, frossa, svettas, frossa, illamående....

Gick ner och la mig i soffan, massera magen som va uppblåst men illamåendet blev bara värre... Till slut var jag tvungen att kraksa, bland det värsta jag vet! Men efteråt e det ju skönt när illamåendet avtar . Så nu ligger jag här i soffan, 03.15.... Och hoppas att det bara var dom där fördömda chipsen jag tryckte i mig som magen inte gillade..

Rädd att somna om, det värsta e ju att vakna av frossa och illamående igen..

Håller tummarna, har känts bättre sen jag kraksa...

Ligger och läser på Aftonbladets sida, lyssnar på ljuden från huset... Spelar spel... Försöker få i mig lite då och då... Halsbränna...

Morgondagen blir mindre rolig, får se om jag orkar ta mig ner och kika på
Sista fotbollsmatchen m småbrudarna...

Ska försöka våga somna om nu, då jag vet att barnen vaknar om cirkus 4tim..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!