söndag 8 juli 2012

Ruggigt!

Alltså kollade min Runkeeper, 10juni var sista gången jag var ute och sprang, det e ju typ en månad sen, inge bra alls! Måste komma igång igen nu!
Så ikväll fick jag arslet ur soffan, tog en vända på 4,5km på 32min... gick bitvis... måste bli bättre! Mitt närmast mål, ner till 30min. Det gäller ju bara att orka liiite till.. måste komma på ngn bra intervallträning...
Det är ju så man enklast jobbar upp sin kondition...


Hamnade i soffan nu efter turen... gjorde lite situps, armhävningar och plankan oxå.
Ganska skönt väder att springa i, lite duggregn, men varmt ändå..

Såklart så blev jag sugen på något när jag kom hem, tur det fanns vattenmelon, ska nog ta en bit till snart.
Måste ta en skåprensning här hemma, har alldeles på tok för mycket gottesaker! Chips, kakor, glass, inge bra alls! Jag har så svårt att låta bli! Och speciellt nu när jag vet att det ligger 100g helnöts chokladkaka i min väska, fast ärligt så e jag nog inte så sugen på den trots allt..

Ne en dusch och sen i säng, glo på tv till sambon kommer hem..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!