tisdag 17 juli 2012

Rymma hemifrån !

Fick världens sämsta humör på förmiddagen, så jag tog mitt pick och pack och drog! Är väl inte så illa som det låter, men ni vet ju, när man känner sådär vill bara skrika rakt ut och bara försvinna! Usch! Tycker inte om såna känslor. Men vad gör man ?

Iaf så packa jag in mig och Agnes i bilen och åkte till Linn , bästa Linn! Och choklad hade hon hemma oxå som vi moffar i oss !

Vi har väl inte gjort så mkt, två korta promenader, grillat korv, bara umgåtts, me like!

Våra barn sover fortfarande, men snart dags att vakna då vi ska nog ta en tripp till stan, kupolen och rusta. Ikväll blir det nog lite grillning oxå och True blood. Och imorn ska dom fara hem till götet, buhu!

Sitter just nu och kikar på massa inspirationsbilder och jag känner att jag vill hitta mer loppisfynd ;)

Ne nu ska jag va social...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!