fredag 13 juli 2012

Måtte vädergudarna ändra sig snart!

För till veckan är tanken att vi skulle åka till Leksand sommarland med kidsen. Först för att leka och stojja hela dagen, men även för att en av tjejernas favoriter ska spela där, gissa vem!?


Japp, Sean Banan!
Skaka rumpa!

Jag satt nyss och funderade, jag har nog inte varit där på.... ca 10år nu! Helt sjukt! När jag var yngre var vi där minst en gång varje sommar. Och det har ju förändrats en hel del oxå, mycket mer attraktioner och grejor. Ska bli kul om vi kommer iväg. Försöker se om vi får med oss lite fler folk, vänner med barn så kidsen kan springa runt ihop. Agnes får ju ta det i sin takt :)

Kostade en slant att gå in, men om man tänker på allt som ingår så är det inte speciellt dyrt. Och så kan man ju ta med sig egen matsäck istället, så slipper man matkostnaden, bara massa glass och slushpengar :) 
Åhh hoppas det iaf är uppehåll, sen om det inte är strålande sol, det struntar jag i... 

Ne nu ska jag snart hoppa i säng, imorn är det loppisturné igen med Bästaste Linn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!