lördag 28 juli 2012

Vaknade med att leende!

För idag är det dags för loppis! Vaknade strax före 06.00, då lillsnorpan gnällde så mkt. Välling och torr blöja så hoppas jag nu att hon somnar om bredvid sin pappa.
För själv så ska jag strax gå ut i garaget och börja rigga inför dagens gårdsloppis hemma hos mig!

En av brudarna vaknade extra tidigt hon med, av spänning inför loppisen antar jag, då som ska får sälja lite saker dom med och ha ett eget bord :)

Nu hoppas vi på halvdant väder, dvs inte "ligga på stranden vänligt" och massa loppisentusiaster som letar sig fram till vår gata!
Har ju både annonserat på internet och i tidningen, facebookat som aldrig förr och satt ut en del skyltar.

SÅ NU HÅLLER JAG TUMMARNA STENHÅRT!

Satt först och tänkte hinna prismärka så mycket som möjligt, men kommer inte hinna, så det blir till att svara på en fråga idag.
-Hur mycket ska du ha för den här?
Men det gör mig inget!
Idag ska grejorna bort förhoppningsvis!

Vad vi ska göra för vinsten, om det blir någon...
Det ska gå till våran familjehelg i Stockholm! Gröna lund och Skansen ska vi försöka hinna med!

Så gott folk, kom hit och shoppa loss nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!