måndag 23 juli 2012

Har man inge bättre för sig...


Så kan man altid fula sig :)

Har nyss vart uppe vid idrottsplatsen och spanat in kiosken där. Då jag har tagit på mig att vara kioskansvarig under fotbollscupen som vårt tjejlag ska arrangera. Ja, småbrudarnas tjejlag alltså :)
Jag tycker ju sånt där e så himla kul, att ta tag i saker och styra upp en verksamhet.

Så apropå det så håller jag på att ordna en gårdsloppis oxå här hemma på lördag. Har kollat runt bland alla grannarna och inväntar svar om fler vill vara med innan jag sätter ut en annons i tidningen.
Var ju på loppis i söndags och fick inspiration. Och tänkte brudarna kunde få sälja lite grejor så vi kan unna oss lite mer när vi åker till Stockholm.
Det ska bli kul det me, bara hoppas på fint väder om vi ska gå på Grönan och Skansen!

Ska se om jag kan lura med mig brudarna upp i vilda musen :) jag tycker själv inte om karuseller, men man får ju offra sig lite när man väl åker :)


På måndag får jag eventuellt besök från Enköping oxå, det ska bli skoj, var ju hur längesen som helst vi sågs. Och nu ska min vän ha en till knodd inom kort :)

Ne vad säger ni? Ett till miffokort och sen e det slut på det roliga för idag!
Tack Å Hej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!