fredag 13 juli 2012

Näsan från helvetet...

Ne den är inte sne och krokig, bara så fruktansvärt jobbigt, då jag antar att jag har förstorade näspolyper som svullnar extra mycket ibland.
Detta är så jäkla drygt! Att inte kunna andas obehindrat genom näsan!

Jag kontaktade öron näsa hals i Falun, men jag måste gå via vårdcentralen för att få en remiss, om jag ens får en...

Jag är nästintill livrädd, eller tycker snarare att det är extremt obehagligt i sjukhusmiljöer, vilket gjort att jag dragit mig för att söka hjälp.

Periodvis är jag väldigt beroende utav nässpray och nu har jag kommit till ett stadie där vanlig nässpray knappt funkar längre och mina slemhinnor i näsan är förstörda och uttorkade!
Hemskt, jag vet!

Måste in på apoteket och köpa noisoil och se om det hjälper... Får se om jag ska unna mig en kortisonnässpray oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!