söndag 29 juli 2012

GodMorgon!


Sitter med ett glas kall äppeljuice i handen och har nyss tryckt två äggmackor..
Övriga familjen ligger fortfarande och drar sig i sängen. Själv ska jag bege mig ut och plocka ner alla mina loppisskyltar som jag satte upp. Jag städar alltid upp efter mig när jag arrangerat något, vill inte ha någon negativ feedback på att jag vart slarvig...

Agnes e som sagt inte helt kry...
Så idag blir det lugna puckar, tänkte eventuellt försöka baka lite och frysa in, inför fotbollscupen som kommer om 2v, kan va skönt att ha det avklarat. Och jag får ju säkerligen hjälp av två fröknar, om dom gör som jag säger vill säga... med tanke på att det är bullar man ska sälja så e det ju en fördel om dom är ungefär lika stora :)

Regnet vräkte ju ner igår så det blev inte mycket gjort på kvällen... Jag somnade rätt tidigt tillsammans med Agnes som var helt utslagen av den höga febern.. Loppisen gick helt ok, fick dock massor av grejor kvar, men funderar på att fota alla de stora grejorna och lägga ut på blocket ... nu har vi bara kastat in allt i garaget då det började regna lagom till loppisen stängde.

Ne nu ska jag bege mig ut på skyltjakt! Har som tur är inte satt upp lika många denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!