söndag 28 augusti 2011

Åter till vardagen..

Då var snart måndagen kommen igen då... Och jobbet närmar sig med stormsteg...
Det blir inskolning för Agnes även denna vecka... känns fortfarande tufft för oss båda... Och känslorna är blandade!
Får se hur denna vecka går innan jag tar några beslut.

Vill fortfarande gärna ha förslag på vad jag kan blogga om ist för familjelivet, det kan ju bli lite långrandigt att läsa ibland... oftaste är det ju samma som återkommer dag efter dag, inte så kul o skriva om heller..

Får googla lite och kolla om jag hittar något intressant...

Ne nu ska jag krypa ner i sängen, och hoppas på en god natts sömn... varit dåligt med det dom senaste veckorna, då Agnes sover oroligt..

See ya!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att de kommer gå bra på dagis denna vilka!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!