lördag 27 augusti 2011

Fötterna värker o än e jag inte klar...

Har idag vart ute o fixat i trädgårn i 6tim... Fortsätt med att klippa häcken, inte klar än... Jävla häck rent ut sagt!
Vi har pratat om att ta bort den och sätta ngt nytt, mer lättskött. Staket vore ju optimalt, men det e ju så skönt med insynsskyddet... Vilket fall så är det pengar i vanlig ordning som lär sparas först..

Vi har så många projekt som vi skulle vilja ta tag i, men allt handlar om ekonomin...
Jag vet ju att vår bankman vill att vi ska börja spara mer, men det har liksom inte gått nu när jag vart hemma.
Men nu kanske när jag börjar jobba igen så kanske det går att lägga undan en slant eller två.
För om bara banken ser att vi kan börja spara så kanske vi kan få låna till att iaf rusta o renovera vårt uthus...
Taket bör göras om snart, sen i framtiden är tanken den att det ska bli beboligt, med 2 rum, kök o wc/dusch.

Men men, en sak i taget..

 Nu ska barnen nattas!

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!