söndag 28 augusti 2011

Lager 157´s FUNK kläder

Sitter och kikar på vinterkläder till de två större barnen i hushållet... Och tycker att lager 157 har helt ok priser. Men frågan är om det är någon bra kvalitet? Är det någon som har testat deras FUNK kläder? Och vad tycker ni?

Här är 2 av de plaggen jag tittat på...



Ska mäta kidsen imorn så jag vet vilken storlek de ska ha innan jag beställer...
Man kanske skulle beställt en extraoverall till Agnes oxå. Hon har ju redan fått en, men det går nog åt 2 om jag inte tänker fel :)

Fast kikade nu på deras sida, och storlekarna var så dumma... 60/70 eller 80/90. Agnes som just nu har 74 och till vintern säkert 80. Jaja får väl hålla utkik på tradera eller något.

Berätta gärna vad ni tycker om Funk kläderna, eller rösta i min omröstning i högerspalten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!