onsdag 24 augusti 2011

Icke sa nicke..

Min lilla fröken vill ju gärna sova både på fm och em. Och det lär hon väl få. Ville ju hellre ha en pigg o glad tjej än en trött o grinig tjej.
Iaf, hon sov sin timme på fm, sen åt vi lunch och åkte iväg o inhandlade lite grejs.
Sen när vi kom hem runt 12.30, tänkte jag att nu, prövar vi o se om hon vill sova redan nu, då hon verkade lite trött...
La henne, sa sov gott och gick o tog reda på tvätten... Hörde länge hur hon låg o greja. Gick in för och titta till henne, då sitter ungen upp :)  Haha, hon har alltså lyckats sätta sig upp själv, mäkta stolt! Hon flina upp sig så!
Jag har då inte sett att hon klarat det innan... Tjejen som håller på o bli stor!

Jaja, donade lite till, sen kom kliet i ögonen igen... klockan var då 13.30... jajamen, då gick det bra och somna... dumt nog så skulle vi vart på inskolningen mellna 14-16, men vad ska man göra, man kan ju liksom inte styra deras sömn riktigt ... e man trött så e man.. Det e mamman med förresten... vet inte vart min energi har tagit vägen.

Jaja, hon får sova, så tar vi nya tag imorn. Kanske lika bra det eftersom hon är lite rosslig.
Ringde en återförsäljare idag ang nya hjul till min 3hjuling... funderar på om jag ska ta och beställa...
sen om jag skulle tagit o köpt textilfärg och testat o färgat sufletten... då e den som ny snart!
Måste bara vänta på penningarna.

Ne, ska man slumra en snabbis jag me... eller göra nytta? Jag  röstar för slumra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!