onsdag 31 augusti 2011

Separationsångest så det heter duga!

Sitter här hemma och bölar för mig själv. Tycker det är så j-a jobbigt att lämna Agnes på dagis!
Överväger att gå hemma ett tag till om jag ska vara helt ärlig! Men samtidigt så har vi nu en plats, och det skulle ju vara guld värt om det funkar och jag kan jobba igen.
Men hon är ju såååååå liten min älskade lilla tös!


Idag var min tanke att jag skulle lämna redan vid 8.30 när vi kom dit, men sen kom ALLA vid 9, och det blev typ kaos. Massa grin o skrik....
"Fröken" som har "huvudansvaret" för Agnes var sjuk och det var en vikarie där... Så det kändes inte lägligt att lämna... Sen gick vi ut en stund och lekte i sandlådan... Agnes blev trött och somnade i sin vagn...
Hon sov när det var dags för lunch, så jag gick hem med ångesten i magen...
Är det bara jag som är såhär fjantig???? Jag trodde verkligen inte det här om mig själv... jag vet att jag är känslig, men så här???

Nu sitter jag som på nålar igen och väntar på att dom ska ringa... Men dom e ju så vana att barnen gråter... och jag tycker det är lite hemskt... Men ja.... 
Hade vi inte  vart i behov att få in mer pengar till hushållet och så, så hade jag aldrig tvekat en sekund på att va hemma till nästa höst.
Tänk att man är så himla pengaberoende!

Fy bubblan säger jag bara! Får se om dom får i henne någon mat idag då... hon har ju vägrat i 2dgr... och hur ska det gå nästa vecka när tanken är att jag ska lämna henne... Buhu!

Min älskade tjej - mitt allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!