tisdag 30 augusti 2011

Robinson - vilken match!

Ojoj, vilken fight tjejerna hade ikväll! jag blev sååååå sugen på att va me! Jag har ju sökt flera gånger förut, men ja... är väl för vanlig eller något.
I år sökte jag inte för att jag skulle nog aldrig klara av att vara ifrån Agnes så länge när hon är så liten.
Men nästa år ska jag söka igen!


Något som man blir irriterad på är ju såna som åker hem av fjantiga anledningar. Klart jag förstår att man har hemlängtan, men va fan, hur många dagar har hon vart där?? Inte speciellt många direkt! 
Gahhh tänk någon annan som verkligen velat vara med hade kunnat fått den platsen. Hon skulle väl bara va med för o visa upp sina enorma silikontuttar.
Håller faktiskt med Johan, det är inte snyggt! Ser väldigt plastigt och onaturligt ut.. Tur man har så snygga själv, hahaha! Johan e iaf nöjd ;) Tur det!

Nåväl... Robinson har jag alltid gillat, och hoppas att jag en dag kommer att få va med, skulle va så tufft! Sätta sig själv på prov. Jag som både är kräsen med ätbart och hatar småkryp...
Men jag är en jävla tävlingsmänniska!

Ikväll har jag babblat lite med Anna, eller chatta som det så fint heter...Jag skulle vilja komma igång med lite träning igen och hon är en riktigt hurtbulle och nu får vi se om jag kan haka på henne!
Vi hade tänkt o börja springa ngn gång i veckan. Hon jobbar ju i Borlänge, så vi kan ju ta det efter hennes jobb  lämpligtvis... får se hur vi får det att gå ihop med allt..


Men oroa er inte, jag ska inte sluta blogga i första taget :) Än så länge har jag skrivarglädjen kvar!
Men en sak e säker, jag kommer då aldrig blir någon träningsnarkoman!



Fy fan vad såna där bodybuilder kan se ut, hemskt!

Ne nu ni hägrar sängen... Imorn ska jag lämna Agnes på dagis redan på morgonen, så får vi se hur det går..
Dagmamma finns fortfarande i bakhuvudet, men det är väl lång kö till det me...

Ne go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!