tisdag 23 augusti 2011

Undra sa flundra...

Go kväll i stugorna!

Har vart på inskolning idag, gick ok. Skulle vart där 9-14, men då Agnes sov en stund på fm, och alla andra sov efter lunchen, så kanske det inte va speciellt skoj o leka själv... så vi gick hem... Sen sov vi båda två middag hemma mellan 14-16, det va riktigt skönt!
Apropå att sova så har tösabiten sovit himla kasst nu senaste veckan... vet inte om det är pga av inskolningen, många intryck att smälta o drömma om.. Eller om det är förkylningen som e på g som spökar...
Man e rätt slut på mornarna.. Springer in till henne ett x antal ggr, innan vi slutligen bär in henne till oss, då båda e så trötta..

Jaja, är väl en sån period nu, är tacksam att hon har blivitså himla lätt och natta iaf. Behöver bara lägga henne, pussa godnatt... så ligger hon o pular lite m napparna och somnar inom 10min, hur bra som helst, min duktiga tjej!

Först tyckte jag det skulle bli superskoj o blogga igen... men känns så himla tråkigt att skriva om vårt vardagsliv... Kom gärna med förslag på annat jag kan tänkas skriva istället..

Fick höra av chefen idag att det fortfarande va lite kaos på jobbet... Fick mig att vilja gå tillbaka ännu mindre nu... Sugen på att göra något annat nu... Funderingarna på eget finns fortfarande kvar... Skulle vilja ta tag i mina planer ordentligt och verkligen räkna på det och se om det är ngt som skulle kunna gå runt..
Dock så skulle jag inte vilja starta helt själv... Utan vill helst ha en partner, så man är två som hjälps åt.
Men då lär man oxå sälja dubbelt så mycket för att båda ska få lön...

Jag skulle så gärna vilja våga o satsa! Är ju egentligen guldläge nu att hitta en bra lokal på stan, och nu när IKEA ska öppna nästa år så kommer det säkerligen strömma mer folk i stan oxå.

Ne ska ta mig en riktig funderare och räkna på saken så får vi se..

Som ni ser har jag redan ändrat bloggen en gång oxå :) Lite pinupptema, haha!
kommer nog ändra igen om kort, kul o testa o se hur man vill ha det.

Ne ska googla vidare lite nu innan jag ska slå igen mina ögon...

Natti!

1 kommentar:

  1. De är vanligt att barnen sover oroligt om nätterna under och efter inskolning. Vanligt att de vaknar och är ledsna men helt naturligt med alla dess intryck de ska ta in. Hoppas de går fortsatt bra för henne på dagis.

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!