söndag 28 augusti 2011

Buzzador - Vanish kampanj

LITA PÅ ROSA, FARVÄL TILL FLÄCKAR


Ja men så är det dom säger i reklamen av Vanish. Och nu har jag lyckats komma med i deras kampanj eftersom jag är med i Buzzador.



Hämtade ut mitt paket idag och jag har fått en massa produkter som nu ska testat! Vilken tur jag har, jag som tvättar så mycket! Jag har även fått 8st mindre påsar med Vanishpulver för färgade kläder som jag hade tänkt att dela ut, lämpligtvis så mina bekanta som har barn, för det är väl vi med barn som har mest problem med fläckar :)

Här är produkterna jag fick!


Soffa & matt spray
Extra hygien pulver
Orginalet, pulver för färgade kläder

Samma fast i flytande form
Same same, fast i spray flaska
Pulver för vita kläder
Flytande för vita kläder
Ja som sagt, jag fick en del, så nu ska här tvättas! De påsar som jag ska dela ut är pulver för färgade kläder.
Ska testa allt och försöka uppdatera med bilder på fläckar före och efter. Kan bli väldigt intressant! Jag har en bra kandidat att börja med! Utspilld blå slush i bilen!

Återkommer inom kort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!