måndag 29 augusti 2011

Tålamod tålamod

Sitter hemma i min ensamhet just nu... Agnes är på dagis... Har ingen aning om hur det går i detta nu... buhu, det är såååå jobbigt just nu!
Vi kom till dagis ganska sent, då hon sov 1,5tim på fm.
Kom lagom till lunch, men hon vägrade äta. Det dög inte ens att mamma mata, eller sitta i mitt knä...


Hon var rätt gnällig, så jag testade o söva henne och vips så sov hon igen... konstigt nog..
Knasiga unge!


Jag åkte hem med hennes fröken, som även är vår granne... Hon skulle ha sin rast.. dom lär ju passa på medan alla sover :)
Så sa vi... dom ringer om det inte går... och dom har inte ringt än...
Sitter som på nålar m telefonerna i högsta hugg... vill ringa och höra hur det går... men måste ge mig till tåls.. Dom måste ju få försöka själva i lugn o ro dom me... 
Måste vart jobbigt och haft hönsmamman Åsa i hälarna :)


Detta trodde inte jag om mig själv, att det skulle bli så extremt jobbigt! Vart nära o ge upp flera gånger!
Men nu måste jag våga släppa taget lite.. Grina det kommer hon göra, så e det bara!


Ne tänka på ngt annat en stund, sen tänkte jag ringa och fråga bara hur det går och när dom tycker jag ska komma... Man ska ju sluta när det är på topp. Om det nu går bra på eftermiddagen, så tänker jag nog testa o lämna henne där direkt på morgonen... alltså kan ju gå till fikarummet eller ngt så länge, behöver ju inte åka hem..


Ne nog om detta!


Uppdatering kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!