söndag 20 maj 2012

Alla är så olika...

Jag sitter, tittar, inspekterar, ler, rynkar på näsan och höjer ögonbrynen...
Lång, kort, tjock, smal, gravid, utländsk, lite udda kläder, snygga kläder, lång hår, kort hår, smink i mängder, eller helt osminkad...

Undrar ni vad jag skriver...?

Jo jag var på krogen igår :)

Det är väldigt underhållande att titta på andra människor, speciellt på krogen där alla beter sig lite hur som helst med alkohol i kroppen...

Åh vad snygg jag är, åhh så bra jag dansar och sjunger, och jag e ju bara såååå sexig! Många såna tjejer fanns det där igår... Ojojoj :)

Vi var ut och käkade med jobbet igår, sen blev vi kvar och nattklubben drog igång.
Jag har lite ledsnat på att att gå ut... nu var det iofs evigheter sen.. och jag känner mig lite gammal..
Fast när man ser Berit 67 på dansgolvet och skakar loss så e man inte så gammal längre :)

Det är väl kul ngn enstaka gång, men igår var jag inte riktigt på rätt humör, jag jobbade ju dessutom hela helgen. Sen var det ju så jäkla dyrt! jag mena 70kr för en jäkla smirnoff ice, 33cl, hallååååå! den kostar 19kr på systemet, och är säkert ännu billigare i inköpspris för krogen.. Hutlösa priser!

Ne jag ska ju till Uppsala nu i helgen, så jag kände att jag hellre spenderar lite mer pengar då istället.
Jag längtar så grymt mycket, men det är ju bara 5dgr kvar innan jag och Sofia drar iväg på vår tjejhelg! Jihoo!

Ne nu ligger jag i soffan och slöar... Måste försöka finna tid att springa minst ett par gånger denna vecka oxå, ska ju springa blodomloppet på måndag, hur det nu ska gå till :) jag får väl gå helt enkelt...

Ne jag trycker bit choklad så blir det bättre!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!