tisdag 1 maj 2012

Jag vill så gärna!

Ta tag i något av våra projekt är hemma utan att det kostar en massa pengar. Är det möjligt? Sitter just nu och läser om hur man slipar ett trägolv. Vi har förmodligen ett gammalt Grangolv i vardagsrummet som vi vill ta fram, men vi är lite fega båda två för att dra igång något som kanske blir svårt att avsluta. Men nu har jag funderat och nu är ju bästa tiden att pröva att göra detta själv. Ska kolla vad en maskin kostar att hyra, alternativt har Johans bror en rejäl bandslip, den borde kanske funka? Tar säkert mycket längre tid! Men då spar man in pengar istället... Slippapper och sen vad man nu vill behandla golvet med är det som kommer kosta i så fall... Ja och en massa tid då! Måste bara hitta tiden till att ta tag i detta... Snart hoppas jag! Ne nu ska jag väl snart göra mig klar för ännu en arbetsdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!