söndag 13 maj 2012

Vissa saker är så irriterande!

Så som att man glömmer bort sina bra blogginläggsrubriker... Vet att jag gått runt och tänk på en hel del idag som jag tänkte ta upp i en diskussion här... Inte ett sånt här vanligt dagligt inlägg... Men men det kommer väl tillbaka till minnet får jag hoppas :) Undrar om åldern sätter sina spår!?

Så oerhört besviken att jag jobbar i helgen, ena lillbruttan har fotbollscupp igen och ringde idag och frågade om jag ville komma och kolla. Så himla ledsen att behöva göra henne besviken....
Så typiskt alltså... Men jag var ju med i helgen som var iaf.
Ne nu ska jag fortsätta glutta på tvn innan jag ska få lite sömn inför morgondagens jobb...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!