måndag 14 maj 2012

Måste finna motivationen igen...

Jag har sjunkit igen... åkt dit på sötmans begär.. FAN! Rent ut sagt! Jag e så besviken på mig själv. Jag som var så duktig ett bra tag (för o va mig).
Nu sitter jag här i soffan med lite snask bredvid mig. Sötsuget finns där hela tiden.
Jag MÅSTE lägga om kosten, det bara är så.

Har hört så bra om LCHF, men, ett stort MEN för mig... Pasta, potatis, ris, hur ska jag klara mig utan det?
Men jag skulle gärna vilja försöka.
Men det handlar väl om att lägga om sina matrutiner. Och även inköpsrutiner..

Men jag är ju lite bekväm av mig... vill gärna ha allt serverat på fat...
Tänk om man kunde anställa en hushållerska som gjorde allt här hemma... Jaja :)

Ne ska slappa vidare soffa...

Ciao!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där :(
    Iof har jag kommit igång med träningen igen men sötsuget blir jag inte av med, tyvärr.

    Lycka till!!1

    kram

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!