lördag 12 maj 2012

Jaga boll i klunga...

Idag har vi vart i Falun och kikat på när ena lilltjejen spelat fotbollscup. Vädret var inte så mysigt de första två matcherna, men vid tredje sken solen och det blev varmt!
Tjejerna vann tre av tre matcher, superduktiga var dom!

Först tänkte jag inte följa med då det finns en del att stå i här hemma. men kände sen att jag inte ville göra henne besviken så klart jag följde med ändå och hejade på dom! Klart man vill att så många som möjligt följer med och kikar, även farmor och syrrorna var oxå med och kikade. Så roligt och se när dom springer runt i en stor klunga och jagar bollen. Fast dom har ju blivit mycket bättre än sist jag såg dom iaf, nu är klungan lite mera spridd :)
Lagom stolt över medaljen som glänste kring halsen sen va hon iaf :)

Nu är dom och inhandlar lördagsgodis, har precis lagt Agnes som inte sovit middag ännu. Tänkte själv försöka slumra till en stund.
Imorn vet jag inte vad som ska göras, vi får väl se. Men sen blir det jobb i tre dagar till...

Tingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!