tisdag 1 maj 2012

Sluta kolla på den där jäkla vågen!

Ställde mig på vågen imorse, Faaaan tänkte jag! Men ändrade jag mig... hur kan jag ha gått upp i vikt?
Jag har ju börjat motionerat, och äter inte alls lika dåligt som tidigare..
Dessutom känner jag mig mer "slankare" i kroppen, även om det kanske inte syns... men det känns..
Visst jag har varit halvsjuk ett bra tag nu, och jag tar ingen joggingtur då.. orkar inte när man är lite förkyld och hostig... Det går åt rätt håll , men känner att jag blir andfådd så fort jag rör mig. Dumt att ta en joggingtur då kanske..

Iaf så står vågen på +3kg, men jag inbillar mig att det är mer muskler nu än tidigare... Och muskler väger ju mer än fett, eller hur var det :)

Som en vän till mig sa för ett tag sen, skit i vad vågen visar, det handlar ju om att omplacera vikten på kroppen istället... Så just nu skiter jag i vågen, så less på att känna mig tjock...
Hoppas denna lilla förkylning ger med sig snart, för då ska jag ut o löpa mera!
Så det så!

1 kommentar:

  1. Ja jag måste oxå sluta titta på den där vågen.
    Man tappar lusten när man ser att man inte går ner något fast man är ute och går nästan en mil varje dag :(
    Men nu ska jag intala mig att så länge jag mår bra så ska jag trivas med mig ( får se hur länge det går)..

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!