tisdag 15 maj 2012

Maddafakk som Linn säger...

Fan, nu blev jag ännu mer irriterad... Satt nyss och kollade in kursutbudet till höstterminen..
Jag hade ju ett ihopplock av kurser som jag skulle läsa för att bli ekonomiassistent och som även dom på vägledningcentrum sa att jag kunde söka.
Men nu när jag kikar över kursutbudet, ja då är vissa av de kurser jag tänkt läsa borta!
Snacka om irriterande! Vad gör man då??

Från början så sökte jag en "färdig" distansutbildning från en skola i Stockholm som hette just ekonomiassistent. men det fick jag inte beviljad då det var för dyrt och vår kommun köpte liknande lösa gymnasiekurser via en annan skola. Ok, tänkte jag och sökte det istället, och det har jag nu läst vissa under våren.
Men hur ska jag kunna färdigutbilda mig till det som är tänkt om dom plockat bort kurserna?

Nu har jag helt tappat motivationen för studierna bara för det, MADDAFAKK! Som Linn brukar säga..
Nu har jag iofs inte kollat med vägledningscentrum.. men om inte kurserna står med så finns dom väl antagligen inte.. FAN!

Känner lite... jaha, ska jag jobba istället eller vad? Och bara satsa på att söka nya jobb?
Är ju lite ont om dom... Men IKEA är ju på G :)
Dock är det ju fortfarande helg och kvällsjobb jag vill ifrån.. Så vad gör man?

Tips och lite pepptalk mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!