fredag 18 maj 2012

Let´s dance

Slog precis på tv4, Marcus Schenkenberg dansar bugg, behöver jag säga mer? Hahaha!
Ne denna säsong har jag knappt sett på dansprogrammet... Tröttnat helt enkelt. Så tråkigt när dom kör så många säsonger av samma dravvel... Kom på något nytt!

Men snart ni är det eurovision! 22 och 24 maj e det semifinaler, då ska Loreen försöka ta sig vidare!
Sen 26maj är det final!
Kom precis på att det är ju samma helg som vi är i Uppsala, hoppas vi hittar något schysst ställe som sänder från storbildstv då kanske, så slipper vi hänga på hotellrummet hela kvällen :)
Ja det vill säga om Sofia är lika intresserad som är... det har jag inte frågat ännu :)

Sitter i soffan och tösen somnade för en timme sen... Hostar o snörvlar gör hon oxå stackarn. Bara hon blir bättre tills nästa vecka för då har jag två prov som ska göras och det går inte med en sjuk unge hemma!

Ne nu ska jag zappa vidare!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!