söndag 20 maj 2012

Så otroligt sorgligt, men så fint

Läser bloggen som Fru Stark skriver, jag kämpar hårt för att hålla tillbaka tårarna.
Tänk att vissa människor får såna hemska sjukdomar som tar deras liv. Så orättvist!
Speciellt så unga oskyldiga människor som inte hunnit leva sitt liv.

Men Fru Stark är verkligen stark och skriver så otroligt bra och fint. Många vackra och kloka ord.
Det är en enorm sorg dom går igenom just nu när dom förlorat sin lilla Olle, endast 2mån gammal.
Jag kan knappt föreställa mig hur man känner som mamma när man förlorar sitt barn. Det är inte något jag vill uppleva, och hoppas jag slipper...

Men det finns dom som upplever detta, och ja vad ska man säga? Jag finner inga ord.

Styrkekramar i massor till alla er där ute som förlorat ett barn....

1 kommentar:

  1. Ja usch och fy, tårarna rinner för fullt när man läser.
    Tror inte jag skulle överleva om Fanny försvann :(

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!