måndag 29 oktober 2012

Ångest för både det ena och det andra

Först ångest över - Vad fan ska man ha på sig på lördag!? Känns typ som om "jag skiter" i det! Fattig e jag oxå... Får se hur jag gör...

Sen ångest över alla som skriver att dem är magsjuka hit och dit... Usch jag verkligen bävara för detta!
Två gånger förra "säsongen" lyckades jag med... Fy fan! Jag mår illa jag bara tänker på det och så kommer jag nu inbilla mig hela vintern att jag är/kommer bli sjuk... Min största fasa, min fobi!

Och jag vill verkligen inte utsätta Agnes för det heller... Går det på dagis så håller jag henne hemma i den mån jag kan! Punkt slut! Varför utsätta henne för det när jag kan undvika det.... jag pluggar ju faktiskt hemifrån..

Ne fy, nu blev dagen inte som den borde bli... jag som faktiskt var på bra humör på förmiddagen...
PLuggar på och letar halloweenutstyrsel... men motivationen sjunker när det gäller festen tyvärr :(
Sen stressen över att en bruttan ska ha halloweenfest här hemma oxå samma dag, osv..

Blä...Tycker inte om när jag stressar upp mig, har värsta kontrollbehovet som driver mig till vansinne!

ne lite mat kanske... eller mår jag illa? Ska sluta läsa alla uppdateringar på FB

1 kommentar:

  1. Haha :)
    Bara att ta det som det kommer men att vara fattig och inte kunna köpa något skoj är inte kul.
    Samma här, är så trött på alla fula kläder jag har i garderoben men har inte råd att köpa nya :(

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!