torsdag 4 oktober 2012

Jag måste bara få skratta en aning..

Min goa vän Linn är en smart ung dam i sina bästa år, men hon e ju bara för rolig!
Hörde hur jag fick ett sms, gick och hämtade mobilen, såg att jag hade ett missat samtal och sen i smset från henne stod det

Ring mig!!!!!!

Åh herregud tänkte jag snabbt, vad har hänt nu... Men jag lugnade mig ganska snabbt och kom ju på att det är ju Linn vi talar om här..
Alltså detta betyder nu att hon hittat något här i Dalarna som hon bara MÅSTE HA!!!!!

Hahahahaha!

Ringer upp henne, och mycket riktigt, en uppspelt Linn ber mig åka till en grannstad för att inhandla... Lite antikviteter om jag säger så, till ett FYNDPRIS!!!
Ok, nu överdriver jag aningen, men det blir roligare läsning då. Men detta intryck får ju jag av henne :)
Galna Linn, men samtidigt världens goaste tjej!

Efter lite efterforskningar så självklart åker jag och hjälper henne att införskaffa dessa prylar... Men det kommer kosta henne ;)

Här fåru!



Ja det var morgonens bravader!

Nu ska hä pluggas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!