onsdag 3 oktober 2012

Hoppsan

Det var några dagar sen jag skrev, har väl inte haft något vettigt att dela med mig helt enkelt :)
Agnes är åter på dagis igen.. och jag kommer ikapp med skolarbetet. Det känns bra!
Just nu håller jag på att lär mig Vismas löneprogram. Dock hade någong endagars kurs gett mig mer än att sitta och försöka själv. Men jag förstår ganska mycket trots allt bara på att läsa mig till hur man ska göra, det e ju bra :)

Lånad från Visma


Det är bara 1,5 vecka kvar på denna kurs nu, det går ofantligt snabbt att läsa en kurs i taget måste jag säga! Pang på rödbetan rent ut sagt!
Det jag kan sakna och vara besviken över är att dem tog bort praktiken i en kurs jag tänkte välja först. Det var ju liksom min tanke och plan att komma in på en ny arbetsmarknad..
Nu ska man istället sitta och söka massa jobb och hoppas på att någon där ute vågar satsa på just lilla mig :)

Jag kan om jag vill, och jag VILL!!

Till helgen är det rättviks marknad... vet inte om vi ska åka dit eller inte, skulle ju va trevligt. Om vi nu inte har något annat för oss vill säga. Johan ska ut på lör, så nu e det upp till bevis  ;) Hoppas på fint väder så vi kan va ute och dona lite.. 

Vad har ni för planer till helgen?

Förresten, hittade ett par beg höstkängor åt Agnes som vi iadg ska åka och köpa, det va en bit bort, men för 100kr så kan det va värt det, nya kostade 400kr... och det är ju inte alltför lång tid hon ska ha dem, men förhoppningsvis så kan hon ha dem till våren med. Hon skulle behöva nya fodrade gummistövlar oxå, så det lär vi åka och köpa...

Här e skorna vi ska åka o köpa. Både fina, lätta och BRA!


Jaha, nehe, om man ska få i sig ngt att äta kanske? Har ju liksom hoppat över frukosten dumt nog, bara fått i mig 2 koppar kaffe, det ni!

ha en fortsatt bra dag!

Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!